Přečteno v březnu

Pozdě, ale přece. Konečně jsem se dokopala k sepsání článku o knížkách, které jsem přečetla v březnu. Sama se tomu divím, ale přečetla jsem 7 kousků. Sice nebyly úplně nejdelší, ale pro mě jakožto pomalého čtenáře je to dost slušný počet. Asi to bude také tím, že jsem v březnu měla prázdniny a nějaké knížky jsem měla rozečtené už z února, ale i tak se musím pochválit. Ono totiž teď v dubnu, to je zatím dost slabota.  


Poslední píseň - Nicholas Sparks

Tahle knížka mě naprosto dostala. Před čtením jsem viděla film a tak jsem se bála, že mě knížka už tolik nevezme. Opak byl pravdou. Naprosto krásný dojemný příběh, jehož hlavním tématem je vztah otce s dětmi, samozřejmě láska a také nějaké ty problémy. Má cesta k této knize byla poměrně dlouhá a kdo mě sleduje na instagramu (@iamabookoholic), tak si můj malý příběh mohl přečíst. Pokud máte rádi Nicholase Sparkse nebo si potrpíte na romantické knihy s trochou (možná spíše více) dramatu, tak si ji nemžete nechat ujít. Za mě 5 hvězdiček.


Fantastická zvířata a kde je najít - J. K. Rowling.

Hned jak jsem si tuhle knížku pořídila, tak jsem se do ní pustila a byla jsem mile překvapená. Moc jsem od toho, jako od scénáře nečekala, ale přestože zase tak moc textu tam nebylo, tak mě to dokázalo pohltit a i přes absenci sáhodlouhých popisů jsem si dokázala dost dobře představit, co se zrovna na "plátně" děje. Po přečtení jsem se rovnou vrhla i na film, který mi hezky dovytvořil mé představy a vše napsané mi ukázal. Mimochodem za obálku palce nahoru. 5 hvězdiček.


451 stupňů Fahrenheita - Ray Bradbury

Máme tady sci-fi klasiku. Bála jsem se jí hodně, ale rozhodně je to jedna z těch nejlepších knížek povinné četby. Sama pořádně nedokáži říct, co se mi na ní tak líbilo, ale prostě to tak je. Asi to bude zásluha hlavní postavy, která je také milovník knih, jako mi všichni. Jediné, co mi hodně vadilo, byly občas dlouhé a podrobné popisy. Takže 4 hvězdičky. Mimochodem, zase ta obálka.


Siréna - Kiera Cass

Siréna, ano. První kniha Kiery se dostala i ke mně. Oceňuji autorku, že se rozhodla svoji první knihu vydat až po úspěšné Selekci. Za mě musím říct, že to zklamání nebylo. Přijde mi, že spousta lidí srovnává knihu se Selekcí a staví Sirénu až na druhé místo. Porovnávat tyto dvě knihy opravdu nejde. Je to totiž něco úplně jiného. Ke všemu Siréna je stand-alone a Selekce série, tudíž ani v tomto směru si nejsou podobné. Jak je u Kiery zvykem příběh byl svižný, čtivý a námět byl přinejmenším zajímavý. Můžu jedině doporučit. 5 hvězdiček.


Psí poslání - W. Bruce Cameron

Tato kniha neminula ani mě. Je mile, citlivě a lehce napsaná. Určitě potěší každého milovníka psů. Ale po velké mediální bublině, která okolo knihy byla, jsem čekala od příběhu víc. Téma bylo zajímavé, ale u příběhů některých psů přišlo stále jedno a to samé dokola. Mnohem více mě bavil například příběh Ellie, kterému bych věnovala i více prostoru. Kniha to byla hezká, ale nenaplnila má očekávání. I přesto si asi nenechám ujít ani druhý díl, tak uvidíme jaký bude. Nakonec i tato kniha získala 4 hvězdičky. 


Lakomec - Moliére

Knížka nebyla špatná, rozhodně jedna z těch zábavnějších a dobrých knížek z povinné četby. Četlo se to dobře, místy jsem se i zasmála, ale zkrátka některé dialogy a postavy mi přišly takové, no nevím, jako myšlením jednoduché. Zkrátka po všech dobrých ohlasech jsem byla trochu zklamaná, čekala jsem od příběhu trochu více propracovanosti nebo nějakou zajímavější zápletku. 3 hvězdičky.


Sluha dvou pánů - Carlo Goldoni

Sluha dvou pánů je opravdu povedená komedie u které jsem se poměrně dost nasmála, což někdy v MHD není úplně přívětivé, ale doufám, že jsem pobavila ostatní. Námět je opravdu povedený, akorát na mě bylo místy hodně rychlé střídání postav až jsem se trochu ztrácela. Ale rozhodně je to jedna z té dobré a dokonce zábavné povinné a maturitní četby. 4 hvězdičky.


Toto jsou všechny knihy, které jsem v březnu přečetla. Pokud by vás zajímalo, co aktuálně čtu nebo názory na knihy hned po přečtení koukněte na moji databázi knih (Monyčí). Těším se u dalšího článku. 





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

10 důvodů, proč milovat podzim

O podcastech

5 seriálů s podzimní atmosférou