O podcastech

Vítejte u dalšího článku. Dneska jsem se rozhodla věnovat mým oblíbeným podcastům a podcastům obecně, protože jak jste si jistě všichni všimli, tak se s nimi v poslední době roztrhl pytel a je z čeho vybírat. Nejsem člověk, který by vyloženě poslouchal podcasty třeba při cestě do školy, na trénink atd. To si pořád radši pustím písničky. Ale hrozně jsem podcasty oblíbila poslouchat před spaním. Pak ovšem nastává problém, že málokdy ten podcast slyším celý.

Každopádně podcastů je opravdu spousta, až mě to někdy překvapí, když rozkliknu tu kolonku na Spotify. Kromě toho, že vám dnes sepíšu pár mých neoblíbenějších, tak jsem se rozhodla vám říct pár bodů, které jsou pro mě při výběru podcastu důležité.

1) Podcaster
Jeden z nejdůležitějších bodů. Tedy alespoň pro mě. Podcaster musí být sympatický a musí umět zaujmout. Nikdo nechce poslouchat monotónní monolog, který vás uspí už při intru. Já proto poslední dobou volím spíše podcasty, kde je více jak jeden člověk. Je totiž mnohem zábavnější, když na sebe reagují dva nebo více lidí a ještě se navíc mohou skvělě doplnit.

2) Téma 
Když jsem poslouchala už asi pátý podcast o sebelásce a motivaci, tak už mě to přeci jenom omrzelo. Proto mám radši podcasty, které jsou něčím originální, dokážou zaujmout a název dílu mě donutí kliknout na "poslechnout". Takový fajn bonus je, když vím, že se zaručeně zasměju.

3) Délka
Když jde o podcast, který si pustím před spaním, tak mi délka čtyřiceti minut nevadí, ale když si pouštím podcast někdy i třeba jen přes den, tak je pro mě ideální čas okolo 25 minut. Ale taky zrovna záleží, koho bych měla poslouchat. Jsou i podcasty, kde bych klidně mohla poslouchat i hodinu a půl.

Nyní už se můžeme vrhnout na mé 3 nejoblíbenější podcasty!

3. místo - LINKA
V dnešní době podle mě není nikdo, kdo by nevěděl o podcastu od Kovyho a Terezy Salte. Já poslouchala už předtím Terky podcast V oblacích, kde si mě absolutně získala svým hlasem. No a na začátku září, myslím, přišel podcast Linka, kde se spojil skvělý hlas Terky, Kovyho humor, inteligence a schopnost na sebe skvělě reagovat. To je podcast, kde se odkrývají zajímavá témata, posledně to třeba byly audioknihy a jejich nahrávání, nebo knížky, influencerství, škola atd. Tohle je jeden z těch delších podcastů, které je ideální poslouchat před spaním a na uklidnění.


2. místo - KACHNY NA TAHU
Na tenhle podcast jsem narazila někde na instagramu a jsem neskutečně ráda. Já se u každého smíchu neskutečně řežu a popadám smíchy za břicho. Tento podcast společně dělají 3 lidí - Kačka, Knížka a Mike a ty tvoří tak neskutečné kombo. Asi to nebude šálek kávy pro každého, jelikož se v něm dost častu schyluje ke sprosťárnám, i když to na začátku začne víceméně nevině. Poslední díl byl o zkušenostech ze seznamek a ten si teda pusťte!


1. místo - SARKASTICKÝ KAFE
Na první místo u mě s přehledem patří Mariana Prachařová a Hell Navrátilová. Těmhle holkám to spolu tááák jde. Mají mezi sebou hrozně dobrou energii, skvěle se doplňují a vždy přijdou se skvělým tématem, které vás v jejich podání prostě baví. Mně neskutečně sedl jejich humor a sarkasmus, což je možná věc, která by všem nemusela sednout. Proč je vůbec můj neoblíbenější? Je to přesně ten typ podcastu, který si mě získal už první dílem a na každý nový díl se těším a jakmile vyjde, tak mám potřebu si ho pustit. I kdyby holky měly díl, který by trval hodinu a půl, tak si ho zkrátka pustím a užiju si ho naplno.


Jsme na konci! Jak jste na tom s podcasty vy? Čím vás zaujme a jaký je váš nejoblíbenější? 

Vaše Monča


Komentáře

  1. Nedávno jsem přemýšlela, že udělám článek taky na toto téma, ale úplně z jiného pohledu a navíc já nejsem moc fanoušek :D Spousta knižních blogerů je začíná využívat namísto psaných recenzí. Přiznám se, že mi to vůbec, ale vůbec nevyhovuje. Já si ráda přečtu recenze a články, které kdo napsal, protože tomu věnoval nějaký čas. Navíc už se mi jednou stalo, že když jsem ho na vyzkoušení pustila, hlas blogerky byl prostě ,, hrozný". Nedalo se to poslouchat, bohužel. Stále si myslím, že jestliže čtu knihu, měla bych o ni i něco napsat :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

10 důvodů, proč milovat podzim

5 seriálů s podzimní atmosférou