10 důvodů, proč milovat podzim

Léto je pomalu u konce a to znamená co? Podzim už je za dveřmi a nás čeká to nejideálnější roční období pro knihomoly. Ačkoliv já bych  podzim měla ráda i kdybych knihomol nebyla. No a tak jsem se rozhodla, že Vám dneska sepíšu několik důvodů, proč milovat podzim, nebo proč ho já osobně miluju. Samozřejmě každý jsme jiný a pravděpodobně se mezi Vámi najde někkdo, kdo podzim vyloženě nnávidí, ale neříkejte mi, že alespoň jeden bod Vás také nepotěší. No dost k úvodu. Jdeme na 10 důvodů, proč milovat podzim.



1. Knížky 

Samozřejmě, že jako knohomolové milujeme čtení knížek celoročně, ale podle mě na podzim si všichni dokážeme čtení více užít, udělat si k němu pohodlí, něco dobrého a prostě se začíst do dobré knihy. Mě osobně k podzimu patří thrillery, válečná literatura, ale také fantasy. Samozřejmě nevynechám ani romantiku, ale tu mám spojenou s létem.

2. Svíčky

Po teplém létě, přijde chladný podzim a není nic lepšího než si trochu oteplit pokoj vaší oblíbenou svíčkou. Já osobně preferuji vanilkové vůně a karamel. Minulý rok na Vánoce mi teta přivezla karamelou svíčku od Bath and Body Works a přísahám Bohu, nic lepšího jsem necítila. To ani nemusíte pálit a i tak to provoní celý pokoj. A ještě to dobře vypadá a dodá správnou atmosféru.

3. Teplé nápoje

Kdy jindy pít čaje, čokolády, kávu než na podzim. Já osobně nejsem moc na pití teplých nápojů během roku, ale na podzim to ani mě nemine. Nejradši mám obyčejný zelený čaj a potom trochu klišé věc a to pumpkin spice latté ze Starbucks. Přiznám se, že jsem ho zatím pila jenom jednou, ale bylo to táák dobrý. Takže letos si ho dám určitě zase.


4. Listí

Není nic lepšího něž jít domů ze školy, z práce, z tréninku a koukat při tom na barevné listí. Barvy jsou na podzimu další věc, kterou miluju. Zkrátka, když vidíte tu oranžovo žlutou krajinu, všude okolo sebe. Do školy a ze školy jezdívám okolo Vltavy a vždy pozoruju druhý břeh a ten pohled na zbarvenou stráň mě nikdy neomrzí. Navíc, když opadá a slyšíte ho křupat pod nohami.

5. Podzimní počasí

To asi nemusí být šálek úplně každého, ale já mám ráda všechno podzimní počasí. Ať už lehké sluníčko při babím létě, kdy jeěte nerzneme, tak i deštivé počasí, při kterém Vám není líto, že nikam nemusíte chodit a prostě si můžete číst a podobně. Mám strašně ráda pohled na déšť zpoza mého okna, dokonce mi ani nevadí, když jdu po ulici a lehce prší. Samozřejmě se nesmí jednat o nechutnou průtrž mračen, před kterou Vás nezachrání ani deštník.

6. Filmy

Kdy jindy objevovat nové filmy, že? Protože podzim je filmová sezóna a v kinech začínají největší blockbustery (tenhle slang jsem pochytila, když jsem dělala v kině :D). No jako například nová Fantastická zvířata?? Už aby to bylo. Nicméně mám i spoustu filmů, které si na podzim nemůžu nechat ujít jako Harry Potter, to je klasika, teď ho asi dva roky po sobě na podzim dávali, tak doufám, že letos zase. Dále se dívám například na Ďábel nosí Pradu.

7. Móda

Celé léto se těším na to až budu moct vytáhnout své oblíbené svetry, kabáty, šály, boty, džíny, no znáte to. Já totiž vůbec nejsem člověk na letní oblečení a vždycky se nemůžu dočkat toho vrstvení, protože na podzim díky tomu outfity vypadají nejlépe. Sakra, už se vážně nemůžu dočkat.


8. Parfémy

Stejně jako u svíček mi k podzimu patří vanilkové kořeněné těžší parfémy. Přes jaro a léto používám spíše květinové a sladší vůně a na podzim a zimu vytahuju svůj oblíbený parfém Black Opium od Yves Saint Laurent a vanilkový parfém od Bethany Mota.

9. Přichází čas Vánoc

Já jakožto milovník Vánoc začínám chytat vánoční náladu a začne mi docházet, že už jsou za dveřmi a pomalu vytahuji své oblíbené vánoční filmy. Vždyť se ani nenadějeme a prosinec bude tady. Je to hrozné, jak ten čas letí a další rok už bude pomalu za námi.

10. Atmosféra

Tak a teď všechny výše zmíněné body spojte do jednoho, přidejte světýlka, vlezte do vany a máte parádní podzimní atmosféru. A to miluju na každém ročním období, tu jedinečnost.

To bylo mých deset bodů, proč milovat podzim. Schválně jestli někdo spočítáte, kolikrát jsem napsala slovo podzim či podzimní.

Komentáře

  1. Moc pěkný článek��, úplně na mě vlezla ta podzimní nálada a už se nemůžu dočkat až si nakoupím nové voňavé svíčky a vosky do aromalamp ��.. Svetry ty už jsem vytáhla ��

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

O podcastech

5 seriálů s podzimní atmosférou