Březnové úlovky

Je to tady! První knižní článek. Sice netuším jestli bude někoho vůbec zajímat, ale tak co. Mě to baví a třeba se najde někdo komu dám inspiraci. 
Jako první jsem se rozhodla zveřejnit nákupy knih, jako další přijde přečteno a světe div se, všechny tyto knihy tam najdete také. Já jsem totiž ten druh knihomola, který by pořád kupoval knihy, ale čte pomalu, a tak se mu ty knížky doma hromadí a hromadí, ale na tyto jsem se tak těšila, že jsem se do nich pustila skoro hned. A které to jsou? 


Fantastická zvířata a kde je najít - J.K. Rowling

Tak tohle byla povinnost. Zaprvé, je to kniha od J.K. Rowling. Zadruhé, je to kniha z kouzelnického světa Rowlingové. Zatřetí, ta obálka je tak krásná a přímo na vás z regálu volá: "Pojď, vezmi si mě domů." A tak byla moje a samozřejmě hned přečtená. Ono toho textu uvnitř moc není, ale jinak je to skvost. Hned po přečtení jsem si pustila i film na kterém jsem bohužel nebyla v kině, no a zklamaná nejsem. Kdo by také byl, když tam hraje Eddie. Mimochodem tahle kniha je tak moc fotogenická, že bych mohla na instagram přidávat klidně jen ji. Nechci se o ní moc rozepisovat, takže si počkejte na přečteno.


451 stupňů Fahrenheita - Ray Bradbury

O této knize jsem toho slyšela už poměrně hodně. Převážně tedy kladné názory. No a to jsem měla takhle v březnu sraz s kamarádkou a zašla jsem si do knihkupectví. A už to bylo. Byla moje. Asi by mě to jen tak nenapadlo, ale knihu pro kterou jsem původně šla neměli a uviděla jsem tam tuto klasiku a tou obálkou a anotací si mě získala. Ano! Jsem ten druh, který jde po obálkách. Je to klasika a sci-fi, takže takové mé obávané "žánry" u knih, ale můžu říct, že se mi líbila moc.



Siréna - Kiera Cass

Samozřejmě ani mě nemohla uniknout nová kniha od Kiery Cass. Četla jsem od ní zatím celou Selekci (kromě Koruny), a tak bylo jasné, že potřebuji i Sirénu. Zase, ta obálka, to je krása. Docela jsem se obávala, jaké to bude, protože jsem slyšela rozporuplné názory, kvůli tomu, že to nemá na Selekci a tak. Ano, je to jiné, ale zase na druhou stranu originální a já můžu za sebe doporučit.


Illuminae - Amie Kaufman, Jay Kristoff

Poměrně dlouho jsem se úspěšně bránila koupi, protože jsem si říkala: "Je to sci-fi, to nemusíš." No a pár měsíců po vydání jsem stejně podlehla. Všude se na ni pěla chvála a já potřebovala vědět, co na tom všichni mají. Tak už jsem to zjistila a můj celkový názor se dozvíte. Co, ale musím zase říct, je to, že obálka je nečekaně krásná (ovšem Gemina má pro mě mnohem atraktivnější obálku), no a to grafické zpracování, to je boží. Už se těším až koupím pokračování.


A je to za mnou! Můj knižní start. Popravdě moc nevím, co do nákupů psát, hlavně když už je mám přečtené a vím, že s nimi článek ještě bude. Tak snad to do příště vychytám. Popřípadě mi můžete dát vědět, jestli mají vůbec nákupy cenu, nebo stačí přečteno. Jen upozorňuji, že to, že je mám už přečtené je spíše výjimka, protože někdy si nové knihy ani neštrejchnou. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

10 důvodů, proč milovat podzim

O podcastech

5 seriálů s podzimní atmosférou