5 seriálů s podzimní atmosférou

Já už pomalu chytám  vánoční náladu, ale přeci jenom je do Vánoc ještě poměrně dost času, a tak jsem se rozhodla, že si to předvánoční a ještě dost podzimní období zpříjemním sledovaním seriálů (dokud mi to svědomí ještě dovolí). Seriály určitě neodmyslitelně patří k podzimu. Kdy jindy si totiž zalést do postele s čajem, zapálit si svíčku, pustit serál a na nic nemyslet?

Kdybych vám měla psát o každém serálu, který sleduju, tak bychom tu byli do zítra, a proto jsem se rozhodla vybrat seriály, které mají takovou tu správnou podzimní atmosféru a nebo v poslední době spatřily světlo světa :) Navíc už jsem jeden článek o seriálech psala, je jich tam opravdu spousta, a tak je tady už nebudu opakovat. Můžete se na něj prokliknout zde: Mé oblíbené seriály :)


Chilling Adventures of Sabrina

Tohle je seriál, který se mi vybaví, když se řekne podzim a Halloween. Má přesně takovou tajemnou a magickou atmosféru, jaká k tomuto období patří. Jedná se o další zpracování Sabriny z Archie komiksů, kde se tentokrát bohužel musíme obejít bez mluvícího kocoura Salema. Myslí, že není nikdo, kdo by alespoň trochu neznal Sabriny příběh, buď jste museli vidět původní seriál Sabrina nebo jste už pravděpodobně viděli tento počin. Mně osobně je seriál hodně sympatický svým obsazením - Kiernan Shipka je skvělá Sabrina a navíc vypadá jako mladší verze Emmy Watson (nekecám!!).


Ubelievable

K podzimu podle mě patří sem tam nějaký ten tajemný detektivní příběh jako je tento. Unbelievable jsem zhlédla poměrně nedávno, asi před měsícem a tohle byla pecka. Jde o seriál podle skutečného příběhu, kde je mladá Marie Adler dvěma detektivy obviněná ze lži o svém znásilnění. Zároveň sledujeme vyšetřování dvou detektivek, které se týká podobných znásilnění jako popisovala Marie. A do té dvojice ženských detektivek se zamilujete! Seriál má osm dílů a je továžně bomba. Hrozně silný příběh a divácký zážitek. Doporučuju všema deseti.


Looking for Alaska

Hledání Aljašky je horká novinka a já se na ni neuvěřitelně těšila. Je samozřejmě natočený podle knižná předlohy od Johna Greena, kterou jsem sice četla, ale už jsem si skoro vůbec nic nepamatovala, a tak jsem do seriálu šla poměrně s čistým štítem. A PANE BOŽE! Tohle bylo krásně natočené, bohaté na myšlenky a samozřejmě nechybělo ani smutné završení. Příběh se odehrává někdy okolo roku 2005 na jedné internátní škole. Naší hlavní postavou je Miles, který se vydal hledat Velké Možná. Na škole se seznámí s Aljaškou Youngovou, která je taková ta populární, tajemná a tak trochu drsná holka. A od toho se celý příběh odvíjí. Seriál má takovou tu atmosféru dřívější doby a dýchá na vás takovým klidem a navíc je doplněn krásným soundtrackem, který je na podzim jako dělaný.



Light as a Feather

Předposlední seriál je pro lidi, kteří úplně neholdují dlouhým dílům seriálů. Každý díl tohoto seriálu má okolo 20 minut, což je zkrátka fajn, prototože při zhlédnutí jednoho dílu nemáte pocit šílené prokrastinace, po zhlédnutí celé série najednou už se pocit prokrastinace možná dostaví. Tento seriál pojednává o skupince mladých lidí, kteří se pustí do hraní Light as a Feather, což je hra, kdy se tak nějak napojíte na osobu a snažíte se jí vyložit způsob její smrti. A co se nestane? Ti lidé vážně začnou umírat. A vážně divně. Je to seriál místy lehce přitažený za vlasy, ale každopádně má zajímavý námět. Nečekejte žádnou přehnanou kvalitu, spíš seriál na oddechnutí, u kterého se možná občas budete trochu bát. Mně to trochu připomíná Pretty Little Liars a jedním prvkem i tak trochu Stranger Things.


Legacies 

Na závěr tu mám jedno takové moje guilty pleasure - spin-off The Vampire Diaries a The Originals. Abyste tento seriál pochopili a pořádně si ho užili, tak prostě musíte vidět TVD i TO. Je tam totiž spousta odkazů, ale takových těch "ááá, jééé, oni odkázali na tohle!!" odkazů :D Ale tada přiblížím vám ten seriál trochu blíž. Příběh se odehrává na internátní škole pro všechna kouzelné stvoření - čaroděje, upíry, vlkodlaky,... Hlavními hrdiny jsou děti postav, které už známe z TVD a TO, kde jsme je viděli vyrůstat. No a samozřejmě, aby to nebylo jen tak, tak se nám tam taky objevuje nějaká ta magická nepřijemnost pro naše hrdiny. Momentálně běží druhá sérii a já ji mám možná ještě radši než tu první. Už jsem si totiž vytvořila vztah k novým postavám a nějak mě zajímají více než dřív.


A jsme na konci. To byly všechny seriály, které jse vám dnes chtěla doporučit. Myslím, že můj výběr byl celkem různorodý, a tak doufám, že vás alespoň jeden seriál zaujal. Kdyžtak mi můžete napsat, jaký seriál se s podzimem spojí vám, nebo zda byste stáli o podobný článek i s filmy :) 

Mějte krásný den!
Monča

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

10 důvodů, proč milovat podzim

O podcastech