Mé oblíbené seriály

V definici správného knihomola je uvedeno, že knihomol má rád seriály. A u mě tomu není jinak. Dokonce jsem se dřív stala seriálomolem než knihomolem. Myslím, že to bylo zhruba v sekundě na gymnáziu, kdy mi bylo 13 a já si sedla se svojí současnou nejlepší kamarádkou. A už to bylo, díky ní, jsem poznala svět seriálů. Do té doby jsem vůbec nevěděla, že někde v Americe běží něco jiného než Ordinace a Ulice. Jako první jsem začala koukat na Upíří deníky a Prolhané krásky. Potom už tam moje závislost jela sama. A dneska si můžete přečíst o mých 16 nejoblíbenějších seriálech, kde si na své přijde snad každý. 

Nečekejte, že se o těch seriálech dozvíte přesný děj a o čem jsou. Spíš Vám napíšu, proč na to koukám, co mě na tom baví, atd. Anotaci si, kdyžtak můžete vygooglit :)
The Vampire Diaries
.
Jedna holka, dva bratři - upíři. Milostný trojúhelník. Nadpřirozena až nad hlavu. Hodně emocí. Tahle slova TVD vystihují úplně nejlépe.
Upíří deníky jsou můj srdcový seriál, byl první na který jsem koukala a první, který jsem dokoukala až úplně do konce a mohla se všemi prožívat emotivní závěr. Pokud Vám je 15 a máte rádi fantasy a potrpíte si na romanťárny a je Vám jedno, že ostatní to považují za brak, tak je tohle ideální. Momentálně na to koukám podruhé a miluju to pořád stejně.


Pretty Little Liars

Můj druhý zahraniční seriál na který jsem se začala dívat.Takže jsem ho sem zařadila spíš z nostalgie. Určitě ho všichni znáte a ze začátku jsem ho měla fakt ráda, ale postupem času mě posedlost jím přešla. Ačkoliv se poměrně dobrého seriálu stala časem slátanina, tak co mě ale nikdy neomrzelo, bylo herecké obsazení a množství párů, které jsem mohla shipovat.


Sherlock

Na Sherlocka jsem začala koukat teprve nedávno a ještě ho nemám dokoukaného. Konkrétně jsem ve druhé serii. Ale už od prvního dílu a první scény s úžasným Benedictem Cumberbatchem jsem věděla, že si ho zamiluju. To je něco, tak geniálního, až občas nechápu, co to ten Sherlock vůbec mele :D NIcméně pokud máte rádi detektivky, britský humor a Benedicta, tak je tohle povinnost.


Shameless (US)

Tenhle seriál rozhodně nebude pro každého a pokud Vám je pod 15 let, tak bych to ani nezkoušela. Myslím si, že moc lidí ho znát nebude, tak v rychlosti shrnu i děj. Seriál pojednává o rodině, kde je 6 dětí a "stará" se o ně jejich otec, který má věčně alkohol v krvi a sem tam i nějakou drogu. Odehrává se to na předměstí Chicaga, kde je odpad společnosti a celá tahle rodina je z chudších poměrů a nežijou si úplně dobře. Nicméně tenhle seriál řeší opravdu všechno, mi přijde. Od drog, alkoholu, přes homosexualitu, sex, těhotenství v mladém věku po bipolární poruchu. Seriál je zase skvělě obsazený a vřele ho doporučuju. Ale jak říka, není pro každého.


The Flash

Na Flashe jsem začala koukat kvůli kamarádovi, a když mi o něm řekl, tak jsem si ťukala na čelo, do čeho mě to nutí. Přeci se nebudu koukat na seriál o superhrdinovi, jak proti někomu bojuje. No pak jsem si ale pustila první díl, uviděla Granta Gustina a už to bylo. Další závislost se ukázala. Navíc jsem pak ještě zjistila, že ve třetí sérii bude hrát Tom Felton (aneb Draco Malfoy) a bylo jasno. Sice tam byl jenom na jednu sérii, ale stálo to za to. 


Grey´s Anatomy

Chirurgové...to je další srdcovka. Zkráceně je to taková Ordinace v růžové zahradě, ale milionkrát lepší. Velká nemocnice, doktoři, vztahy, operace, smích, pláč a 14 sérií. To je docela maso. Takže pokud se na to chcete začít dívat, počítejte s tím, že Vám to zabere hodně času. Ale rozhodně nebudete litovat. Co mám úplně nejvíc nejradší na celém GA je to, že každé finále nebo midseason finále skončí totálním cliffhangerem. Což je na nic, ale já to miluju a nikdy mě to nepřestane udivovat. P.S. moc si neoblibujte postavy, je dost možné, že v poslední sérii už tam ani nebudou :D


The 100

Mám dojem, že okolo The 100 nikdy nebyla taková ta bublina, ale čím víc sérií má, tak tím víc mi přijde, že se o ní mluví. Tohle je postapokalyptický příběh a já na tenhle žánr úplně nejsem, ale pane bože?? The 100 je naprosto skvělý seriál, který sice měl své slabší série, ale co se mnou teď udělala zatím poslední pátá série? Hned potřebuju další! Mimochodem, už od začátku seriálu čekám na splnění mé představy o jednom páru a stále nic :)) Jenom bych ještě chtěla dodat, že tohle je seriál snad pro každého, je akční, sem tam romantika, pro kluky i pro holky. No ideální. 

Přátelé

Klasika. Musím vůbec něco o tomhle seriálu psát kromě toho, že ho miluju? Možná jenom to, že si nedovedu vybrat jednu nejlepší postavu. Každá postava je tam skvělá svým osobitým způsobem. Natvrdlý Joe, střelená Phoebe, Ross paleontolog, pořádná Monica, prostě Chandler a prostě Rachel. 


The Bold Type

Poměrně nový seriál u které jsem zatím viděla jenom 1. sérii, ale je fakt super. Je o třech kamarádkách, keteré dělají pro časopis Scarlet. Zabývá se holčičími tématy o kterých se třeba ani tolik nemluví. Mně hodně připomíná film Ďábel nosí Pradu a protože na ten ráda koukám na podzim, tak si právě i druhou sérii tohohle seriálu nechám do deštivých podzimních dnů.


Timeless

Tenhle seriál je úplně skvělý, poměrně netradiční. A o čem je? O cestání časem. Zkrátka jsou tam dva přístroje na cestování časem, jeden mají záporáci a jeden dobráci. Tým dobráků se zkladá z řidiče toho stroje, vojáka, který zastává špinavou práci a historičky, která má za úkol dohlédnout na to, aby se neovlivnily události, které se v minulosti staly. No a zkrátka je to o tom, že záporáci chtějí změnit určitou věc tím, že cestují do minulosti a mění, co se stalo a jak se to stalo, aby to ovlivnilo současnost, například pád Hindenburgu, atentát na Lincolna a podobně. A dobráci tomu mají zabránit. Jednoduchý jak facka. Takhle to zní možná divně a střeleně, ale ten námět je naproso skvělý a za mě o je objev roku. Bohužel, ale nedostal další sérii a tak už se dočkáme jenom dvouhodinového doplňujícího finále.


How to Get Away With Murder

Další skvělý seriál, který pojednává o právniččce, která vyučuje na univerzitě a vezme si pod křídla 5 studentů práv, kteří jí pomáhají řešit případy. To, ale na tom není to nejzajímavější. To proč tenhle seriál miluju je ten, že se vždycky na začátku série něco stane, vy víte co, ale nevíte jak. proč, atd. Vždycky se vrátíte pár měsíců před tu událost a postupně se vám v té sérii odkrývá, co se tedy stalo. Dám příklad...někdo umře, nevíme kdo, pak nám odhalí, jak se ta mrtvola dostala k tomu, že umřela ve finále v půlce série zjistíme, kdo umřel a nakonec chceme  zjistit, kdo to udělal. No prostě je to geniálně promyšlené a navíc tam tu právničku hraje Viola Davis, takže úspěch zaručen.


Riverdale

Hodně populární seriál dešní doby a tak už jste ho určitě všichni viděli nebo minimálně o něm slyšeli. Po té, co vyšla druhá série, tak počtu fanoušků značně ubylo a já to chápu, už to nemělo tu původní energii. První série byla rozhodně lepší a i tím, že měla jen 13 dílů, tak každý díl stál za to a nebyla nudná, druhá série už měla dílů 22 a jak to tak bývá, tak byla až moc natahovaná. Nicméně za tu první sérii si stále drží místo u mě v oblíbenosti.


Stranger Things

Další fenomén dnešní doby a kdo neviděl jako by nežil. Já za sebe musím říct, že první série mě tolik nebavila, ale narozdíl od Riverdale mi tady přišla druhá série o něco lepší a tu jsem opravdu hltala. Mě prostě aby seriál či film bavil, tak si na něm musím najít něco čeho se chytnu a tady asi ta druhá série měla něco, co mě bavilo a zaujalo. Možná právě to, že byla víc zaměřená na vztahy postav.


Baby Daddy

Další sitcom, který se dostal mezi mé oblíbené seriály, protože na sitcomy moc nekoukám, a když už, tak jim nepřikládám úplnou váhu. Tenhle rozhodně stojí za to. Stojí na tom, že Ben jednoho dne najde u svých dveří svojí malou dceru, on se ji ujme a začne ji vychovávat se svým bratrem, kamarádem, mámou a kamarádkou. A to je něco tak vtipného a skvělého. Bohužel byl strašně narychlo ukončen a zrovna měl tak dobře našlápnuto. Normálně jsem teď dostala chuť se na to znovu kouknout.


Orphan Black

Tohle je na mé poměry dost kvalitní seriál :D Já jsem totiž spíš na ty braky a na rovinu Vám říkám, hoďte si to do googlu a přečtěte si o čem to je, protože na vysvětlení tady toho nemám síly. Je to totiž trochu složitější, ale fakt boží. Já když někomu říkám o čem to je, tak říká, že je to o klonech. A to je celé, co jsem s schopná vyplodit. Zkrátka tohle dokud neuvidíte, tak to nepochopíte. Pokud se náhodou někdo koukáte, tak moji oblíbení kloni jsou Cosima a Helena. P.S. celý tenhle seriál stojí na Tatianě Maslany a to je neuvěřitelný, co tahle holka tam předvádí. Klobouk dolů.


Krok za krokem

Tohle je můj nostalgický seriál, na který jsem koukala jako malá s našima. Měli jsme skoro všechny díly nahrané a vypálené na cédéčku. Mám pocit, že čím jsem starší a už fakt umím všechny díly nazpaměť, tak už mě to nebaví tolik, jako dřív. Nisméně, teď o prázdninách na něj koukám zase a dokonce jsem dneska objevila díl, který jsem snad ještě neviděla. Což je pro mě dost velké překvapení a rodičům taé nic neříká. Záhada?


SKAM

Na závěr jsem dala tenhle norský seriál. Sice má už spoustu "remakeů" a mám dojem, že už dokonce i v angličtině, ale za mě se vyplatí kouknout na tenhle. Sice je ta norština ze začátku nezvyk, ale postupně si ji zamilujete. Každopádně je to o životě studentů střední školy. Jejich problémech, vztazích, párty sem, párty tam. Znáte to. Má čtyři série, víc nám jich bohužel nedopřáli. A každá série má jako hlavní postavu někoho jiného. Evu, Nooru, Isaka a Sanu. Já osobně mám nejradši série Noory a Isaka, tedy druhou a třetí. Fakt, dejte mu šanci. Budete ho mít zkouknutý za chvíli, protože každá série má cca 12 dílů a v průměru půl hodiny. Tak hurá do toho.


HURÁÁÁ. Jsme na konci. Doufám, že jste objevili nějaký seriál, který jste ještě neviděli a třeba se na něj podíváte. Určitě mi napište, jaké seriály sledujete vy a jaký byste mi doporučili. A já je třeba posunu ve svém seznamu To-watch víc nahoru :)

S láskou @iamabokoholic



Komentáře

  1. Tak jsem si poznamenala Shameless a Bold Type :D Na Chirurgy právě koukám a jsem teprve u 5. série, no už teď to miluju! Některé seriály - TVD, Pretty little liars,... - jsem také sledovala, ale bohužel mě po čase přestali bavit. Orphan Black je srdcovka a Tatiana je úžasná herečka. Skam musím někdy dokoukat, ještě mi chybí série o Saně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem tě aspoň něčím inspirovala :D Chirurgy miluju a přijde mi, že každou sérii jsou lepší a lepší, hlavně mě baví sledovat vývoj postav. Je pravda, že u PLL a TVD už mě to ke konci taky moc nebavilo, především u PLL teda. U TVD jsem u finále vůbec nelitovala, že jsem se na to koukala :) Co se týče SKAMu, tak série se Sanou mě tolik nebaila, ale rozhodně bylo dobrý dozvědět se něco o ní a jejím náboženství :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

10 důvodů, proč milovat podzim

O podcastech

5 seriálů s podzimní atmosférou