Mé oblíbené vánoční písničky #KouzelnéVánoce

Vítám vás u dalšího vánočního článku, který se bude věnovat písničkám, které ráda v období vánoc poslouchám.
Mám tu nějakou americkou klasiku, českou klasiku, novější písničky a pak i soundtracky k mým oblíbeným vánočním filmům. Vánoční písničky neposlouchám nikdy jindy než na Vánoce, takže je to taková prestiž, když už se přiblížíme k prosinci a já můžu zapnou reprák a na plný pecky si pustit All I Want for Christmas...

Vánočních písniček je spousta a co se týče těch vánočních, tak existuje tolik coverů, že snad ani nebudu psát konkrétního zpěváka, ale zkrátka jenom názvy a každý ať si najde hlas, který mu vyhovuje. 

Americká klasika...

Jingle Bell Rock - to je prostě klasika, která mi vždycky zaručeně navodí vánoční atmosféru a je to asi i úplně první písnička, kterou vždycky naladím. Navíc si vždycky vybavím Sám doma (ani nevím jestli v tom filmu hraje, ale sedí k tomu).

Let it Snow! Let it Snow! Let it Snow! - speciálně verze od Franka Sinatry je tak krásně vánoční a pohodová, že ji poslouchám také prakticky pokaždé, kdy si pouštím vánoční písničky.

Last Christmas - musím vůbec něco dodávat, tuhle snad znají všichni a jestli ne, tak to napravte.

Sleigh Ride - tohle je moje asi úplně nejoblíbenější americká písničky, je prostě tak bláznivá a dokáže hodit do pohody.

Have Yourself a Merry Little Christmas - myslím, že už nemusím nic dodávat...

It's the Most Wonderful Time of the Year - včera jsem akorát koukala na Jeden štědrý den, kde má tahle písnička velkou roli, takže samozřejmě ji sem musím zařadit také.

Americké nové...

Pro mě je těžké určit, co je nové a co staré, ale tak například:

Album Under the Mistletoe od Justina Biebera nebo covery od Ariany Grande na starší vánoční klasiky také neomrzí. Pro milovníky Sii a Vánoc je tu její čerstvé album Everyday is Christmas.

České písničky...

Co se týče těch novějších, tak mně se líbí Vánoční od Teri, mám ráda i ten klip z kterého ty Vánoce prostě srší. Z těch starších se neobejdu bez Kdepak, ty ptáčku, hnízdo máš? Zkrátka Gott, Vánoce, Popelka, to je základ. Když zůstaneme u Popelky, tak Tři Oříšky od Ivety Bartošové si také pustím ráda. Ještě tu zmíním Půlnoční od Neckáře, kterou zpíváme se školou v kostele, takže na ní mám vzpomínky.

Soundtracky...

Kdo zná Lásku nebeskou, tak je mu jasné, že tu zmíním Christmas is All Around. A co si budem, soundtracky k Sám doma jsou také povinnost. Ono možná i k Harry Potterovi, i když ty poslouchám celoročně :D

Schválně mi napište, co posloucháte vy a jestli jsme se v něčem shodli. Těším se příště.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

10 důvodů, proč milovat podzim

O podcastech

5 seriálů s podzimní atmosférou